Gepubliseerd op: 8 juli 2022
Laatst bewerkt op: 23 september 2022
Laatst bijgewerkt door: Mediakanjers
Aantal stappen: 3
Heb je het vermoeden dat je geen e-mail van je contactformulier ontvangt? Volg de volgende tips om het op te lossen.
– Open je mailbox, en controleer of je nog e-mail ontvangt.
– Controleer of je e-mail en internet goed werkt. Stuur jezelf een test e-mail en open een willekeurige website.
Stuur een testbericht in het formulier. Vul deze volledig in zoals een klant dat ook doet.
Een bericht met onjuiste informatie wordt meestal als spam gemarkeerd!
Einde artikel
Je inzendingen van het formulier bekijken zonder dat je hoeft te kijken in een mailbox. Dit kan ook handig zijn op het moment dat de inzendingen niet overkomen in je mailbox of dat je geen toegang hebt tot de mailbox van iemand anders.
Je kan het formulier zelf bewerken. De plugin die het formulier opbouwt heeft echter veel mogelijkheden. Hier nemen we alleen de basis door van het aanpassen van een bestaand formulier
De inzendingen van je formulier exporteren naar een CSV bestand. Daarna het CSV bestand omzetten naar een leesbaar Excel bestand.